Hyr Folkets Park

  • Bokning sker via telefon 073- 984 62 11. Telefonen är inte alltid bemannad under dagtid. Prata gärna in eller skriv ett meddelande så hör vi av oss!
  • Hämta uthyrningskontrakt här!
  • Nycklar hämtas och lämnas enligt överenskommelse med Melker Ahlström.
  • Hyran betalas in på Bankgiro eller swish eller efter överenskommelse.
  • Rökning är förbjuden i lokalerna.
  • Marschaller får ej stå vid träytor.
  • Lokalerna ska städas enligt angiven instruktion (finns också i lokalen). Städutrustning finns i förråd närmast serveringen. För ostädad eller otillräckligt städad lokal debiteras en avgift på 3000 kr eller den kostnad som åsamkas föreningen.
  • Hyresgästen ansvarar för eventuella tillstånd som måste sökas för att arrangera tillställning i denna lokal hos respektive myndighet, Polisen och kommunen.
  • Avall ska sorteras enlig krav från kommunen och Rambo. Föreningen lånar ut kärl för detta ändamål.
  • En sopsäck med restavfall får lämnas i det gröna kärlet i sopboden nere vid parkeringen. Lämnas flera debiteras hyrestagaren 100 kr/säck.
  • Matavfall som matrester, kaffefilter m.m. läggs i matavfallspåsar och lämnas i det bruna kärlet i sopboden nere vid parkeringen.
  • Förpackningar lämnas på återvinningsstation för glas-, papper-, plast- och metallförpackningar vid gamla Antech i Rabbalshede (ca 300 meter norrut).
  • Alla pantflaskor ska tas med från lokalen och pantas.
  • All köksutrustning står till hyresgästens förfogande, förutom den utrustning som står i skåp som är märkta. Köksutrustningen diskas och sätts tillbaka i skåpen.
  • Ventilationen är manuellt reglerbar, vilket innebär att hyresgästen själv sätter på ventilationen om så behövs. För närmare information kontakta Melker Ahlström.
  • Diskmaskin, fläktar och belysning ska slås av när lokalen lämnas.
  • Fönster ska vara stängda och dörrar låsta.
  • Arrangemangets ljudvolym ska begränsas till normal nivå och hänsyn ska tas till grannar. Musik ska avslutas senast 01.00.
  • Säkerhet och skydd mor olyckor:
    Hyresgästen ska informera sig om
    1. var alla nödutgångar/utrymningsvägar är.
    2. var brandsläckare finns tillgängliga.
    Hyresgästen ska också informera sina
    medgäster om var och vilka utrymningsvägar som finns.
  • Första förband finns i städskrubb/förråd närmast serveringen.
  • Hjärtstartare och tillbehör finns i hallen.
  • Vid skadegörelse och åverkan på lokaler och inventarier tas en avgift ut motsvarande de kostnader som föreningen åsamkas. Den person som hyr lokalen är ansvarig och är därmed i första hand ersättningsskyldig för det skadade.
  • Meddela oss om något skadas eller går sönder.

Prislista

Söndagar-torsdagar
Serveringen 800:-
Dansbanan 1200:-
Alltihop 1500:-

Fredag, lördag och dag före helgdag eller helgdag
Serveringen 1000:-
Dansbanan 1500:-
Alltihop 2000:-
Extra dag för dukning/städ 500:-

Hel helg fredag-söndag
Alltihop 3000:-

Möte föreningar vardagar
Serveringen 400:-
Dansbanan 800:-
Alltihop 1000:-

Hyra av bord & stolar
Bord 25:-/st
Stolar 5:-/st

Fakta

Lokalen är godkänd för 300 personer.
Serveringen 7 bord 80×140/190 42 stolar
Dansbanan 24 bord 80×180 130 stolar
Kuvert 120st

Se tillgänglighet